RSS
Kısa İyidir taşındı!! Bir süredir blog olarak devam ettiğimiz çalışmalarımıza artık www.kisaiyidir.net adresinde daha geniş içerikli bir portal olarak devam ediyoruz. Orada görüşmek üzere!!

Kadir Köymen'den Ücretsiz Uygulamalı Kısa Film Kursu


Herkese merhaba. Festival duyurularına kısa bir ara verip güzel bir duyuruyu yayınlıyorum bu sefer. Sanal alemlerden ve filmlerinden aşina olduğum Kadir Köymen Ankara'da biriktirdiklerini, bildiklerini, deneyimlerini aktarıp, paylaşacağı bir kısa film kursu düzenlemiş. Kursu tamamen ücretsiz. 5 kişiyle sınırlandırdığı katılımcılardan da biri kurs sonunda ekipman sahibi olabilecek. Özellikle çoğu kurs, seminer, festival ve etkinliğin İstanbul'da yapıldığı düşünülürse Ankara'daki kısa filmciler için önemli. İlgilenenler mutlaka iletişime geçsinler derim. Kursun tarihleri de 23 Ocak - 5 Şubat. Pek zamanınız kalmadı yani. Acele edin :)


Heval.




Hep hayalini kurduğun filmi çekmek istiyordun ya?
Nasıl yapacağını öğrenmenin zamanı geldi!

Türkiye'nin görüp göreceği en iyi, en dolu, en sıkı film okulu 23 Ocak'ta tam 2 buçuk yıl aradan sonra yine başlıyor.

Bu film okuluna sadece 5 kişiyi alacağım.
Ve bu 5 kişi bu okula ÜCRETSİZ katılacaklar.

2 hafta süper yoğunlaştırılmış çılgın bir sinema kursuna tabi tutulacaklar.

16 yılda öğrendiğim bütün pratik sinema trikleri (ninja ve gerilla taktiklerini) ve düşük bütçe ile büyük prodüksiyon hissini yakalamanın en iyi yollarını öğrenecekler.

Sıkıcı bir anlatım ile değil %100 uygulama ile!!

Bu kursta laf salatası yok.
Türkiye'nin en kaliteli yapımlarına 2 tane daha yenisini bu kursta katacağız. 2 kısa film çekeceğiz.

Ve öğrenciler bir kısafilm sürecini 1 değil 2 defa yaşayacaklar!

En çılgın kısma hazır olun!

2 hafta boyunca kursta devamsızlık yapmayan her öğrenci 1.800 TL değerinde hayati önem arzeden bir sinema ekipmanını hediye olarak kazanacaklar.

KKYMN grubuna üye olduğuna göre bu tip çılgınlıkları yapabileceğimi tahmin edebilmen gerekir...

Şimdi tek bir nokta kaldı?
Bu kursa kimler katılabilecek?

Kurs başvurusu herkese açık!!!

Sadece 14 gün kaldı!

Hemen şimdi www.facebook.com/kkymn linkine tıklayın ve bana "ücretsiz ödüllü film okuluna katılmak istiyorum"  mesajı içeren facebook arkadaş ekleme talebi gönderin! (zaten arkadaşımsanız sadece mesaj atın!)

ve bu 5 kişiden birisi olun!

Kurs nerde mi?

23 ocak 5 şubat arası Ankara'da!

Hepinize sonsuz sevgi saygı ve selam!!

KKYMN

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba ben ilknur...bu kursa katılmayı cok ıstıyorum...

heval hazal kurt dedi ki...

Kadir'l iletişime geçebilirsin.

Adsız dedi ki...

BU KURS İÇİN GEÇMİ KALDIM BİLMİYORUM AMA HAYALİMDE Kİ İMKAN BU.....EĞER GEÇ KALMAMIŞSAM BEN BU KURSLA HEM SİZE HEM TÜRK SİNEMASINDA İYİ İŞLER ÇIKARABİLECEĞİME İNANIYORUM...SAYGILARIMLA..sinemadunyasi@hotmail.com

Yorum Gönder

İzleyiciler

 
Copyright 2009 Kısa İyidir. Tüm hakları saklıdır.
Blog içerisindeki hiçbir yazı -festival ve yarışma duyuruları hariç- izin alınmadan ve kaynak gösterilemeden kullanılamaz.
by Heval Hazal Kurt